トヨタ ハイラックス
VII Facelift [2011 .. 2025] 世代. ホイール装備ガイド どのホイールとタイヤがトヨタ ハイラックスVII Facelift [2011 .. 2025]に合うか確認
トヨタ ハイラックス VII Facelift [2011 .. 2025] - 改良
トヨタ ハイラックス VII Facelift [2011 .. 2025] 2.0 VVT-i 2WD
134 hp- 世代: VII Facelift [2011 .. 2025]
- 生産: [2012 .. 2015]
-
販売地域: 中東
-
最高出力: 134 hp | 99.9 kW | 136 PS
- エンジン: 2.0 L, , Petrol
-
センターボア / ハブボア:
-
ボルトパターン (PCD): ()
-
ホイールファスナー: ナット
-
ホイールスレッドサイズ:
-
ホイール締め付けトルク:
mm | mm インチ | kg lb | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 205/70R15 106S | 6JJx15 ET45 | 43 - 47 | 134 5.28 | 10.0 22.0 |
2.4 3.3 35 48 |
OE
|
|
195R14 106S | 5.5Jx14 ET45 | 128 5.04 | 9.8 21.7 |
2.4 3.3 35 48 |
トヨタ ハイラックス VII Facelift [2011 .. 2025] 2.5 D-4D 4WD
142 hp- 世代: VII Facelift [2011 .. 2025]
- 生産: [2011 .. 2015]
-
販売地域: ヨーロッパ, ロシア
-
最高出力: 142 hp | 106 kW | 144 PS
- エンジン: 2.5 L, , Diesel
-
センターボア / ハブボア:
-
ボルトパターン (PCD): ()
-
ホイールファスナー: ナット
-
ホイールスレッドサイズ:
-
ホイール締め付けトルク:
mm | mm インチ | kg lb | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 255/70R15 112/110S | 7Jx15 ET30 | 28 - 32 | 132 5.20 | 13.7 30.1 | 2.0 29 |
OE
|
|
OE 205R16 110/108S | 6Jx16 ET45 | 43 - 47 | 134 5.28 | 11.5 25.3 | 2.4 35 | ||
265/65R17 109T | 7.5Jx17 ET30 | 138 5.43 | 14.8 32.6 | 2.0 29 |
|
トヨタ ハイラックス VII Facelift [2011 .. 2025] 2.5 D-4D 2WD
142 hpトヨタ ハイラックス VII Facelift [2011 .. 2025] 2.5D 4WD
100 hp- 世代: VII Facelift [2011 .. 2025]
- 生産: [2011 .. 2015]
-
販売地域: 中東
-
最高出力: 100 hp | 74.6 kW | 101 PS
- エンジン: 2.5 L, , Diesel
-
センターボア / ハブボア:
-
ボルトパターン (PCD): ()
-
ホイールファスナー: ナット
-
ホイールスレッドサイズ:
-
ホイール締め付けトルク:
mm | mm インチ | kg lb | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 112/110S | 28 - 32 | 132 5.20 | 13.7 30.1 | 2.0 29 |
OE
|
||
OE 110/108S | 43 - 47 | 134 5.28 | 11.5 25.3 | 2.4 35 | |||
109T | 138 5.43 | 14.8 32.6 | 2.0 29 |
|
トヨタ ハイラックス VII Facelift [2011 .. 2025] 2.5D 4WD
101 hp- 世代: VII Facelift [2011 .. 2025]
- 生産: [2016 .. 2023]
-
販売地域: 北アフリカ
-
最高出力: 101 hp | 75.0 kW | 102 PS
- エンジン: 2.5 L, , Diesel
-
センターボア / ハブボア:
-
ボルトパターン (PCD): ()
-
ホイールファスナー: ナット
-
ホイールスレッドサイズ:
-
ホイール締め付けトルク:
mm | mm インチ | kg lb | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 112/110S | 28 - 32 | 132 5.20 | 13.7 30.1 | 2.0 29 |
OE
|
||
110/108S | 134 5.28 | 11.5 25.3 | 2.4 35 | ||||
109T | 138 5.43 | 14.8 32.6 | 2.0 29 |
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トヨタ ハイラックス VII Facelift [2011 .. 2025] 2.7 VVT-i
156 hp- 世代: VII Facelift [2011 .. 2025]
- 生産: [2011 .. 2015]
-
販売地域: 中東, オセアニア
-
最高出力: 156 hp | 116 kW | 158 PS
- エンジン: 2.7 L, , Petrol
-
センターボア / ハブボア:
-
ボルトパターン (PCD): ()
-
ホイールファスナー: ナット
-
ホイールスレッドサイズ:
-
ホイール締め付けトルク:
mm | mm インチ | kg lb | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 108T | 28 - 32 | 132 5.20 | 13.7 30.1 | 2.0 29 |
OE
|
||
OE 110S | 43 - 47 | 134 5.28 | 11.5 25.3 | 2.4 35 | |||
OE | 48 - 52 | 139 5.47 | 12.3 27.1 |
OE
|
|||
125 4.92 | 10.4 22.9 |
|
|||||
109T | 138 5.43 | 14.8 32.6 | 2.0 29 |
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トヨタ ハイラックス VII Facelift [2011 .. 2025] 2.7 VVT-i 2WD
156 hp- 世代: VII Facelift [2011 .. 2025]
- 生産: [2011 .. 2015]
-
販売地域: オセアニア
-
最高出力: 156 hp | 116 kW | 158 PS
- エンジン: , Petrol
- トリムレベル: Workmate
-
センターボア / ハブボア:
-
ボルトパターン (PCD): ()
-
ホイールファスナー: ナット
-
ホイールスレッドサイズ:
-
ホイール締め付けトルク:
mm | mm インチ | kg lb | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 106S | 43 - 47 | 134 5.28 | 10.0 22.0 |
2.4 3.3 35 48 |
OE
|
||
106S | 128 5.04 | 9.8 21.7 |
2.4 3.3 35 48 |
トヨタ ハイラックス VII Facelift [2011 .. 2025] 3.0 D-4D 4WD
169 hp- 世代: VII Facelift [2011 .. 2025]
- 生産: [2011 .. 2015]
-
販売地域: ヨーロッパ, ロシア
-
最高出力: 169 hp | 126 kW | 171 PS
- エンジン: 3.0 L, , Diesel
-
センターボア / ハブボア:
-
ボルトパターン (PCD): ()
-
ホイールファスナー: ナット
-
ホイールスレッドサイズ:
-
ホイール締め付けトルク:
mm | mm インチ | kg lb | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 112/110S | 28 - 32 | 132 5.20 | 13.7 30.1 | 2.0 29 |
OE
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OE 109T | 28 - 32 | 138 5.43 | 14.8 32.6 | 2.0 29 |
OE
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トヨタ ハイラックス VII Facelift [2011 .. 2025] 3.0 EDi 2WD
169 hp- 世代: VII Facelift [2011 .. 2025]
- 生産: [2011 .. 2015]
-
販売地域: オセアニア
-
最高出力: 169 hp | 126 kW | 171 PS
- エンジン: , Diesel
- トリムレベル: SR, Workmate
-
センターボア / ハブボア:
-
ボルトパターン (PCD): ()
-
ホイールファスナー: ナット
-
ホイールスレッドサイズ:
-
ホイール締め付けトルク:
mm | mm インチ | kg lb | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 106S | 43 - 47 | 134 5.28 | 10.0 22.0 |
2.4 3.3 35 48 |
OE
|
||
106S | 128 5.04 | 9.8 21.7 |
2.4 3.3 35 48 |
トヨタ ハイラックス VII Facelift [2011 .. 2025] 3.0 EDi 4WD
169 hp- 世代: VII Facelift [2011 .. 2025]
- 生産: [2011 .. 2015]
-
販売地域: オセアニア
-
最高出力: 169 hp | 126 kW | 171 PS
- エンジン: , Diesel
- トリムレベル: SR, SR5, Workmate
-
センターボア / ハブボア:
-
ボルトパターン (PCD): ()
-
ホイールファスナー: ナット
-
ホイールスレッドサイズ:
-
ホイール締め付けトルク:
mm | mm インチ | kg lb | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 112/110S | 28 - 32 | 132 5.20 | 13.7 30.1 | 2.0 29 |
OE
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||
OE 110/108S | 43 - 47 | 134 5.28 | 11.5 25.3 | 2.4 35 | |||
OE 108/106S | 48 - 52 | 139 5.47 | 12.3 27.1 |
OE
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|||
OE 109T | 28 - 32 | 138 5.43 | 14.8 32.6 | 2.0 29 |
OE
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||
125 4.92 | 10.4 22.9 |
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トヨタ ハイラックス VII Facelift [2011 .. 2025] 4.0 VVT-i 2WD
235 hp- 世代: VII Facelift [2011 .. 2025]
- 生産: [2011 .. 2015]
-
販売地域: オセアニア
-
最高出力: 235 hp | 175 kW | 238 PS
- エンジン: , Petrol
- トリムレベル: SR, SR5
-
センターボア / ハブボア:
-
ボルトパターン (PCD): ()
-
ホイールファスナー: ナット
-
ホイールスレッドサイズ:
-
ホイール締め付けトルク:
mm | mm インチ | kg lb | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 106S | 43 - 47 | 134 5.28 | 10.0 22.0 |
2.4 3.3 35 48 |
OE
|
||
106S | 128 5.04 | 9.8 21.7 |
2.4 3.3 35 48 |
トヨタ ハイラックス VII Facelift [2011 .. 2025] 4.0 VVT-i 4WD
235 hp- 世代: VII Facelift [2011 .. 2025]
- 生産: [2011 .. 2015]
-
販売地域: オセアニア
-
最高出力: 235 hp | 175 kW | 238 PS
- エンジン: , Petrol
- トリムレベル: SR, SR5
-
センターボア / ハブボア:
-
ボルトパターン (PCD): ()
-
ホイールファスナー: ナット
-
ホイールスレッドサイズ:
-
ホイール締め付けトルク:
mm | mm インチ | kg lb | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 112/110S | 28 - 32 | 132 5.20 | 13.7 30.1 | 2.0 29 |
OE
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OE 110/108S | 43 - 47 | 134 5.28 | 11.5 25.3 | 2.4 35 | |||
OE 108/106S | 48 - 52 | 139 5.47 | 12.3 27.1 |
OE
|
|||
OE 109T | 28 - 32 | 138 5.43 | 14.8 32.6 | 2.0 29 |
OE
|
||
125 4.92 | 10.4 22.9 |
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The size of the hole in the center of a wheel is known as the center bore or centerbore.
- Recommended for winter
- Run-flat tires
- Link comes to the calculator page for comparison
- Steel wheels
OE - Original Equipment
- Tire Pressure
- Front axle
- Rear axle
Offset is the distance in millimetres from the centre line of the wheel to the wheel’s mounting face. Given that the mounting face can be either in front of or behind the centreline, the offset can be either neutral, positive or negative.
The Pitch Circle Diameter (PCD) is the diameter of the circle which passes through the centre of all the studs, wheel bolts or wheel rim holes
hp - Mechanical horsepower
kW - Kilowatts
PS - Metric horsepower
Wheel backspace is the distance from a wheel's mounting surface to the back edge of the wheel.
Tire pressure is a vehicle's recommended cold tire inflation pressure. It is measured in bars or PSI (pounds per square inch).
A sales region is a global automotive region in which a vehicle was officially sold or is still being sold.
Ex.: 7J x 15 Rim width (inches) x rim diameter (inches)
ISO standard Ex.: M12 x 1.25 Nominal diameter (mm) x pitch (mm)
UN-series Ex.: 9/16" - 18 UNF
Thread size (in) - thread pitch
UNF - Unified National Fine Thread
Example: 215/55 R16 91 T
215 is the tire width in mm
55 is the ratio of profile height to width or simply 'profile'. With the same width, the larger this indicator, the higher the tire will be and vice versa
16 - diameter of the wheel (disk) in inches. (It is the diameter, not the radius!). This is the inner size of the tire or the outer size of the rim
91 - load index. This is the level of maximum permissible load on one wheel
T - tire speed index
The method of attaching a wheel to a hub: wheel nuts or wheel bolts
The torque value specified by the manufacturer for wheel bolts or wheel nuts, which is to be set when tightening on the torque tool (torque setting). A rotational force given in Newton metres (Nm) or foot-pounds (ft-lbs), wheel torque measures lug nut / bolts tightness
Rating
The tires included with a new vehicle when it is purchased. OE tires are specifically chosen by the vehicle manufacturer to make the most of the vehicle's performance characteristics.